De mannen, een klein verslag.
Onze naam is fout voor het nieuwe project, het is niet Moniat maar de tunnel van Neffe. Willy heeft de fout opgemerkt. Moniat is een eiland in de Maas.

at verder gedaan.
Hout gezaagd voor de 2 ontbrekende modules. Begonnen met de overgang van de rivier naar de weg vorm te geven.

Weg gelijmd en verstevigd. Begonnen met de brug. Proefstuk gemaakt met 2 lagen kurk erop.

Hebben mail gestuurd naar het gesticht voor een lokaal, wacht nog op antwoord.
Ook van Geel een mail gekregen voor de brouwerij, in augustus is daar een info avond van. Er zijn 41 die er op gereageerd hebben.
Als iemand iets weet van een leegstand die ons kan interesseren graag een seintje, we zijn nog steeds op zoek.
Dat was het,tot de volgende........
De mannen,
Verder gedaan aan de ondergrond voor de bergen. Kurk gelijmd op het spoortracé.
De mannen,
terug smuldag, de afwezigen hadden pech.
Een verbindingsbak gemaakt tussen het zichtbare gedeelte en het schaduwstation.
Kurk gelijmd op de verbindingsbak. We hebben stijve flexxen gevonden voor het zichtbare gedeelte. Voor dat we sporen kunnen leggen moet de plaats en de afmetingen van de brug bepaalt worden.
Gisteren is er ook gekeken naar de fries, het zou optisch mooier zijn moesten we die met een 6 a 7cm lager zouden maken. Dan zijn de verbindingen tussen de bakken minder te zien . Ook de verbindingsbakken zouden aan de voorkant dezelfde hoogte moeten krijgen als de zichtbare modules.
Tip gekregen van Jos Foets voor een gebouw aan de stelplaats van de bussen aan het station Mol. Ben gaan kijken maar is veel te krap.
Ivo gaat eens luisteren voor de bovenverdieping van de drankenhandel op de Turnhoutse baan in Mol.
Alle voorstellen zijn welkom, elke tip gaan we na.
Dat was het, tot de volgende......
De mannen,
Vandaag weer taart, de gelukkige was Eric. Proficiat Eric en nog vele gezonde modelbouwjaren gewenst.
Pagina 9 van 123