De mannen,
een klein verslag.
Onze eerste werkavonden in Geel, kon er spijtig genoeg niet bij zijn maar ben al stukken beter.
De mannen,
Er was weer een jarige met de bijhorende taart. Marc is de gelukkige, nog vele gezonde modelbouwjaren gewenst.
De mannen,
Voneche. Relais en arduino vervangen op module 2. De relaisplaatjes zijn vervangen door H-bruggen en zijn dichterbij de Arduino gezet om storingen op de lange draden te vermijden.
De mannen,
Neffe: Verder gedaan aan de rotsen. Rechtermodule aangepast.
Voneche: Er is een fout gevonden in het programma van het rangeergedeelte. Eric en Mark werken aan een oplossing.
Pagina 5 van 123